 |
 |
|
 | |  |
 |
|
 |
 | |  |
 |
 | |  |
 |
 | |  |
budynique
Dołączył: 16 Maj 2007 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 20:23, 17 Maj 2007 |
|
 |
|
 |
 |
Dużo się nie będę rozpisywać: radzę wam/nam, aby podtrzymywać łączące Was/Nas więzi, póki macie/mamy na to siły i ochotę.
Pozwolę sobie przedstawić, jak z tym problemem radzi sobie moja klasa. Mieliśmy już dwa fora na przestrzeni trzech lat, ostatnie przekroczyło niedawno magiczną liczbę 6666 wpisów. Do tego admin dorobił profesjonalny download ze ściągami i kopiami zeszytów na większość tegorocznych sprawdzianów, testy na OI dla wtajemniczonych i osobny folder promującą naszą niegdysiejszą produkcję filmową. To wszystko na osobnym serwerze, w phpBB z autorskimi przeróbkami.
Chętnie Was bym zaprosił, ale, wstyd przyznać, dostęp do wszystkiego wymaga ścisłej autoryzacji i ma go tylko 41 osób (tzn. wyłącznie nasza klasa). Tego rozwiązania nie polecam, bo jest mało twórcze i z takiej strony już po miesiącu zawiewa nudą. Poza tym sporo osób udziela się na Gronie i Last.fm (sam korzystam z obu dość rzadko).
Nie umieszczam linku, gdyż Wasz serwer odrzuca załączniki od osób, które są użytkownikami krócej niż od 24 godzin. 
|
Post został pochwalony 0 razy
|
 |
 | |  |
budynique
Dołączył: 16 Maj 2007 |
Posty: 43 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Czw 20:53, 17 Maj 2007 |
|
 |
|
 |
 |
To prawda, że 41 to pewna bariera psychologiczna dla większości nauczycieli i uczniów, liczba najczęściej nie uwzględniana w typowych systemach odpytywań z prac domowych oraz przewyższająca o 1 przeciętną ilość krzeseł w klasie (oprócz tego przeznaczonego dla belfra).
Jednak w typowym dzienniku znajduje się chyba 43-45 pustych wierszy, więc nie masz racji twierdząc, że musi ona być oddzielnie oceniana.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
|
|
|
|  |